27 Mei 2011

Guard Sayang Handphone

Pernah nampak guard bertugas mengadap pc or laptop..Xde kn..hehe..harap handphone je la, lau nak surf internet..nak guna ipad or galaxy tab memang x mampu..

Aku start guna hp tuk surf dari tahun 2006, masa tu guna nokia 6610i..setakat surf bodo2 je..selalu chat kt winamp..


pastu upgrage guna nokia n70me..masa ni aku tgh giler download 3gp.


.dan pastu aku beli lak nokia 5800xm..skrin besar tp leceh kit, jari aku besar susah nak tekan2..lagi pn main hp touch screen ni cam menganggu sikit tugas aku sbgi guard(keje guard ni kena selalu angkat tangan)..


dan pada tahun lepas aku beli sebiji nokia 5630..kecil molek tp laju giler surf..



P/s: handphone ini byk membantu dalam kerjaya aku..hp ni juga yg mengisi keboringan aku sewaktu bertugas.. Lau xde sahih tertido..percaya la.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan